Целта на наставата по англиски јазик е да го оспособи учесникот да комуницира на англиски јазик во функција на понатамошното образование и кариера, да ги унапреди јазичните вештини, да обезбеди можности за самообразование земајќи ја предвид важноста на англискиот јазик за вработување и професинално напредување.
Процесот на учење на англискиот јазик се дели на одреден број на компоненти и тоа: слушање, зборување, читање, пишување, комуникативни модели, граматика, вокабулар и култура.
Б1(средно рамниште) учествува во подолга конверзација, пишува подолг текст, вклучувајќи и еднставен есеј, разбира подолг текст, ги разбира главните точки на јасен и стадарден јазик, на познати теми.
- Граматика: помошни глаголи; контрастирање сегашни времиња; дејство и состојба; контрастирање минати времиња; модални глаголи; изразување на идно време; глаголски структури; односни заменки; активна и пасивна форма; временски и условни реченици; контрастирање и употреба на сегашен перфект- просто и трајно време; индирекни прашања; индиректен говор; прашални завршетоци.
- Слушање со разбирање: видови зборови и нивно значење; спелување; зборообразување; спорт; уметност и литература; хомофони; храна; обичаи; националности; фразални глаголи; време; транспорт; колокации; описни придавки (храна, градови, луѓе); фразални глаголи; придавки; прилози; пари; сложени именки; зборови за изразување на количество; човечко тело; вокабулар поврзан со раѓање, брак и смрт
- Зборување: технолошки достигнувања; што ги прави луѓето среќни; формални и неформални изрази; опишување и препорачување на филм/ книга/ драма; искажување на мислење; зборување за правила и прописи; барање и давање на дозвола; идеално патување; омилени места за јадење; разговор на телефон; интервју за работа; игри на среќа; добротворна работа;согласување и несогласување; карактерни особини; зборување за односите во семејството; искажување количество; опсесии; колекционери на необични предмети; интересни факти за светот; заборавањето како многу честа појава; обработка на песна; обичаи и традиција; комуникативни изрази.
- Читање:прекрасен свет; среќа; правилно да се постапи; што ни се допаѓа; одмор; светот на бизнисот (деловен свет); желби и фантазии; врски; опсесии; светот околу нас; важни настани во животот; изменети слики/ замисли; историски лекции; прекрасно тело.
- Пишување: поправање грешки во пишување; неформално писмо; приказна; контрастивен есеј; правење резервација; опис на град; писмо со кое се аплицира за работно место; опис на идеална професија; наративен писмен израз.
РЕЗУЛТАТИ ОД ПРОГРАМА
Резултатите на прогrамата произлегуваат од целите и по успешно завршен модул од програмата учесникот ке биде оспособен да:
- владее со различни комуникативни ситуации,
- зборува со самодоверба на познати теми,
- чита без потешкотии стандарни текстови,
- разбира презентации и
- кохерентно поврзува идеи.
По завршувањето на овој модул учесникот ќе може:
- да разбере подолг говор на англиски јазик ако му се зборува разговорно,
- да учествува во подолги дијалози и конверзации користејќи се со прости или проширени реченици,
- може да пишува неформални писма и поедноставни формални и кратки раскази,
- да зборува по телефон и јасно да ја пренесе својата порака,
- да почне да се вклучува во конверзации на полиња за кој што не поседува големо предзнаење.
КРИТЕРИУМИ ЗА ВЛЕЗ ВО ПРОГРАМАТА
Минимум 70% од тестовите и успешно завршени практични задачи.
ВРЕМЕТРАЕЊЕ НА ПРОГРАМАТА
- Теорија 10
- Пракса 58
- Оценување 4
- Вкупен број на часови 72